Saturday 22 December 2012

خدا اون کمک رو در وجود خود شما قرار داده

داشتم با پدرم حرف میزدم گفتم ما که در این مسیر به سوی حدفمون در حال پارو زدن هستیم حالا چی میشد یه نسیمی ، بادی چیزی هم هر از گاهی میومد و کمک میکرد

مثال زدم و گفتم توی زمینه هایی که من پا گزاشتم هیشکی از فامیل و یا دوستان نرفته بود و من مجبور بودم خودم ذره ذره اش رو تجربه کنم و کسی کمکی نمیتونست به من بکنه و شاید یه جوری از این بابت کم شانس بودم
ولی بعضیها خوش شانس تر از من بودند و وقتی تو مسیری قدم میزاشتن یه برادری ، فامیلی کسی جلو شون بود و کمکشون میکرد
من هم دلم از این کمک ها میخواد شاید در حد یه نسیم انتظار باد شدید هم ندارم همینکه یه نسیم ملایم باشه که این بادبان ما رو  نوازش کنه کافیه ما دلمون خوش میشه و به پارو زدن خودمون ادامه میدیم

پدرم گفتند 
اولا خدا رو شاکر باش و نا شکری نکن که
شکر نعمت نعمتت افزون کند - کفر نعمت از کفت بیرون کند

بعد گفتند ثانیا
خدا اون کمک رو در وجود خود شما قرار داده 

به خدا این بابا ها گلند
خئا سایشون رو رو سر ما نگه داره
اون هایی هم که پدرشون رحمت خدا رفته ، خدا میامرزدشون 

No comments: